Web
Analytics Made Easy - Statcounter
[NORWAY]NEC 2009 Birmingham - Events - TLF - Totally Lotus Jump to content


IGNORED

[NORWAY]NEC 2009 Birmingham


autospa

Recommended Posts

  • Replies 16
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Not yet but I have asked. I'll post the ones you sent :)

47_-556274621.jpg

47_-958929436.jpg

47_1114954038.jpg

47_118614855.jpg

47_1426838743.jpg

47_1997856911.jpg

For information, I'm checking the background of this stunning looking car with the factory presently. It's a 'Monterey Special Edition' S4s, one of a kind!

For forum issues, please contact the Moderators.

Link to comment
Share on other sites

Just seen the beautiful black/yellow Esprit photos. You Norwegians certainly look after your cars. I am reminded of Atle's super red car, (we havn't heard from you lately Atle, I miss your wise musings!). tonyc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Stemmer det, min er en av de siste uten turbo, med Eagle-ramme/understell som ble laget for SE, men det originale Stevens-karrosseriet. Den kombinasjonen er kun laget i 30-50 eksemplarer, men sånn er det vel med de fleste Esprit'er.. ingen er helt lik noen andre, og din var bare laget i ett eksemplar, leste jeg? :wub:

Det er mange hyggelige folk her på forumet, jeg var i UK og kjøpte min bil, totalt var jeg der 3 turer før jeg fant bilen jeg ville ha. Fikk masse tips og hjelp fra folk på forumet, og fikk til og med en tur i en Sport 350 som var i nærheten av en av bilene jeg skulle se på!

Kjøreskole hørtes spennende ut, men er det mulig å komme seg med bil til England nå når båten ikke går lenger? Dessuten, har hatt litt småtrøbbel med bilen min så den egner seg best for lokal kjøring har jeg konkludert med..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Den bilen der har jeg jo sett på finn.no. Hyggelig at den har fått et godt hjem.

Problemet er at den er jo så fin at den nesten ikke kan kjøres smile.gif

Lykke til og GOD JUL!

Mvh Bjørn

Er ikke de fleste Espriter bortimot unike?, det er mulig min har en bror/søster, en hvit og rød. Jeg skal ihvertfall kjøre min som en "kvardagsbil" så lenge kostandene ikke overstiger gleden:-), uansett så tror jeg det er billigere enn vanlig bil, da vi ikke har det verdifallet som nomale biler har.

Når det gjelder kjøreskole, så går det rykter om at det skal starte en rute ifra Norge til England. Men vi har regnet på det, så kan det lønne seg tidsmessig å kjøre til Danmark eller enda sørover og ta en båt der.

Vi må få til litt aktivitet her på forumet.

Kanskje hvis det er noen interesse, planlegge et esprit treff midt i landet, slik at det ikke blir så langt å kjøre. Var selv i Ferrari miljøet endel år, i år fikk de til et treff på Dalen Hotell i Telemark.

Jeg har sjekket litt og det går faktisk lastebåter mellom Norge og England. Det skal være mulig å kjøre bilen om bord og også få seg en lugar. Se her: http://dfds.com/engl...s/ro-roshipping

Når det gjelder aktiviteter så har Henrik (www.chassisteknikk.no) og jeg invitert til Lotus aften: http://www.thelotusforums.com/forums/index.php?/topic/29350-lotus-aften/

Mvh Bjørn

Edited by Yeti

Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today - James Dean

"If it isn't leaking, it's empty" - Comment from a British sportscar enthusiast after being made aware of an oil slick under his car

Lotus Car Club Norway (LCCN) - lccn.no

LCCN on Facebook - http://www.facebook.com/#!/groups/LotusCarClubNorway/

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Hugo

Flotte bilder, takk for innlegg.

En ting kan du legge inn bilder ikke st

Cliff

Men marry women with the hope they will never change. Women marry men with the hope they will change. Invariably they are both disappointed. : Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

Takk :(

Jeg vil anbefale deg sette opp en photobucket konto, vil du finne det lettere.

Se her

http://photobucket.com/

Cliff

Men marry women with the hope they will never change. Women marry men with the hope they will change. Invariably they are both disappointed. : Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

Supre bilder!

Jeg ser forresten problemet ditt ref. registreringsskilt som vi snakket om i g

Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today - James Dean

"If it isn't leaking, it's empty" - Comment from a British sportscar enthusiast after being made aware of an oil slick under his car

Lotus Car Club Norway (LCCN) - lccn.no

LCCN on Facebook - http://www.facebook.com/#!/groups/LotusCarClubNorway/

Link to comment
Share on other sites

Just seen the beautiful black/yellow Esprit photos. You Norwegians certainly look after your cars. I am reminded of Atle's super red car, (we havn't heard from you lately Atle, I miss your wise musings!). tonyc

Ah! Hi and thanks Tony!

I am still here - albeit invisible for some time. A lot on the plate and I must admit... I have been sucked into Facebook and maintaining 2 fora at once has proven hard. I am slowly tiring of FB.

Anyway, car is safely garaged for the winter - and I try not to think too much of it as my impatience for the winter and snow to disperse grows. Will be back, fear not, when my kids grow older and discard their diapers (hah, sort of joking)...

Take care, see you later!

lo.jpg

This way to ship models! http://www.modelship...user-index.html

AELLEF_Esprit_27.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies to enhance your browsing experience, serve personalized ads or content, and analyze our traffic. By clicking " I Accept ", you consent to our use of cookies. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.