Web
Analytics Made Easy - Statcounter
[NORWAY]nytt medlem - Events - TLF - Totally Lotus Jump to content


IGNORED

[NORWAY]nytt medlem


norway_triumph

Recommended Posts

Hei - nytt medlem her - holder til i gardermoen området

ble litt lotusfrelst via "omveien" om en lotus cortina og syntes twin-cam lyden var balsam for ører og sjel. Etterhvert ble det litt flere typer.

Bilene pr i dag er

2 stk lotus cortina s2 (1 er ett prosjekt helt i biter, den andre har ikke vært i bruk på etpar år , men kanskje til sommeren ? )

1 lotus 7 s4

2 lotus exel (1 er delebil dersom noen trenger noe) . Den andre ville plutselig ikke starte i høst - så her blir det bytte av ignition amplifieren i vinter.

1 lotus esprit s2 (som jeg ikek har fått start på enda (kjøpte den med fordeler (e) liggende løst i bagasjerommet , samt andre deler avskrudd.

vet man er glad i bilder men får ta det etterhvert

hadde bare delebilen liggende som bilde på nett :)

her er en link til 7'ern

http://swcweb.net/albion/Flerebilmerker12110/Lotus/tabid/11095/Default.aspx

P1040025.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hei Velkommen! Det var en fin samling med Lotus'r :thumbsup:. Du er velkommen på LCCN sitt forum også. Håper vi ser noen av bilene dine på veien til våren. Vi planlegger noen aktiviteter i 2011 for Lotus folket og en oversikt vil bli lagt ut på http://www.lccn.no. Du finner oss også på Facebook som Lotus Car Club of Norway.

Vi snakkes

mvh

Roy

Link to comment
Share on other sites

Hei og velkommen!

Jeg vurderte en stund å kjøpe Excel (er 197 cm høy), men valget falt på en Esprit S3 (87). Om kona og pengeboka vil så kan det jo hende at det blir en Excel også etter hvert :)

Håper vi sees på treff/tur!

Mvh

Bjørn

Tursjef LCCN

Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today - James Dean

"If it isn't leaking, it's empty" - Comment from a British sportscar enthusiast after being made aware of an oil slick under his car

Lotus Car Club Norway (LCCN) - lccn.no

LCCN on Facebook - http://www.facebook.com/#!/groups/LotusCarClubNorway/

Link to comment
Share on other sites

Hi mate, love to comment but I only do it in english, so did you buy a new Lotus, is it your first. assume you have just joined, welcome aboard.

Dave

Hi Dave, thanks for the welcome & appologies for any mistakes, but i thought this was a norwegian section of the forum, hence my norwegian text. It's not my first, in fact the pic is just of a excel which i have for spares (couldn't find pics on the other on my account with photobucke, but wil upload them)

I will put a brief presentation on the englis part of the forum when i have the time, i just found this forum after searching for some proper lotus forums, so for the time beeiing i just mainly read and don't post too much :)

Hei Velkommen! Det var en fin samling med Lotus'r :thumbsup:. Du er velkommen på LCCN sitt forum også. Håper vi ser noen av bilene dine på veien til våren. Vi planlegger noen aktiviteter i 2011 for Lotus folket og en oversikt vil bli lagt ut på http://www.lccn.no. Du finner oss også på Facebook som Lotus Car Club of Norway.

Vi snakkes

mvh

Roy

Takk takk, kjenner jeg meg selv rett blir det vel bare 7'ern som er klar. Har pri på noen ikke-lotus prosjekter før sommeren . Har planlagt et treff elelr 2 for noen andre merker som har jubileum i 2011 over i england. 2-3 år siden jeg sist var på rundtur med bil og familie , deler , mørkt øl & fish'n'chips - gleder meg som en unge :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies to enhance your browsing experience, serve personalized ads or content, and analyze our traffic. By clicking " I Accept ", you consent to our use of cookies. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.